Bạn đang xem chi tiết hồ sơ ứng viên: Ngô Thị Hường
Ngành nghề: Nhân sự
Ngày làm mới: 05/06/2013Mã: NTV2358993        Số lượt xem: 48

Thông tin cá nhân

Họ và tên: Ngô Thị Hường
Ngày sinh: 16/07/1987
Giới tính: Nữ
Tình trạng hôn nhân: Độc thân

Trình độ học vấn

Trình độ học vấn: Đại học
Ngành học: English
Tốt nghiệp năm:
Tốt nghiệp tại trường: ĐH Khoa học xã hội và nhân văn - ĐH Quốc Gia TP HCM
Ngoại ngữ: Chinese - Tiếng Trung
Trình độ tin học: Skilled in the use of Microsoft Word, Excel, Outlook, and Power Point and experience using database systems
Các bằng cấp/ chứng chỉ khác:

Kinh nghiệm làm việc

Số năm kinh nghiệm: 3 năm
Kinh nghiệm: 1. Time: From 08/2009 to 11/2009
Company name: Association of Being Living and Education (ABLE)
Position: Interpreter/ Translator:
- Translate documents
- Interpret for the experts and Vietnamese doctors as well as the agent orange’s idea with the foreign experts.
- With the expert and Vietnamese doctors help the agent orange to implement the process of the detoxification program.
- So far having been a translator as a part-time job.

2. Time: From 11/2009 to 11/2010
Company name: Innohaus company
Position: Business Assistant cum HR staff
- Find information about the developers and contractors of the big building project to assist the sales staff and report to the Director.
- Have responsibilities in Marketing Online: Sending and answer emails to or from the customer.
- Receive the feedbacks from the customer and then summarize and report to the Director.
- Arrange the appointments between the customers and Director and receive the customers when the Director is absent.
- Translation documents from English to Vietnamese and vice versa.
- Recruit sales staff and assist the Director to train new staff and make the regulations of bonus and comission.
- Prepare papers necessary for employment of and intruct newcomers being acquainted with the company system.
- Control the staff welfare, compensation, benefits.
- Do responsibly such as drafting contract. Type documents quickly, and store document correctly. Attend and Write meeting reports and make weekly and monthly report to the manager.
- Do the others according to the Director’s requests: travel arrangements; preparing and organizing meetings, correspondences.


3. Time: From 11/2010 to Now
Company name: Plantation Grown Timbers (Vietnam) Limited
Position: Secretary cum HR Staff
- Recruit quality control clerks and assist the Director to train new staff, Product Manager has the quality control training courses every 3 months.
- Assist and consult the Director in controlling the makers and group of quality control clerks.
- Assist HR Department in preparing labour contracts, controling employees welfares and ensure the new comers starting working efficiently and understanding well about the system of the company.
- Create, control and develop the policies and procedures of the company.
- Take care of the total showroom, receive the customer to answer and introduce accurate and comprehensive advice about the products in a professional, ethical, friendly and caring manner.
- Data entry and checking of the quality control clerks, makers and products performed with a high level of accuracy and attention to detail.
- Ensure all drawings, information of makers, customers and the processes of the company which are always updated accurately and unambiguously and managed to ensure confidentiality.
- Provide administration support duties including to scheduling meeting, document scanning, filing and attending and taking minutes of meetings and interviewers.
- Obtaining visas, schedules, air ticket and room booking for the managers travelling abroad on business.
- Write monthly reports about the makers, quality control clerks and products to the product manager.
- Translation documents from English to Vietnamese and vice versa.
- Undertake to any other duties that may be required.
Các kỹ năng: Attention to detail and accuracy when managing information.
Ability to work independently and as part of a team.
Demonstrated ability in liaising with people at all levels and areas of an organisation

Công việc mong muốn

Vị trí mong muốn: HR and Admin Staff
Cấp bậc mong muốn: Nhân viên
Ngành nghề: Nhân sự
Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định
Địa điểm làm việc: TP. HCM,Bình Dương
Mức lương mong muốn: Thỏa thuận
Mục tiêu nghề nghiệp:

Nguồn tham khảo

Nguồn tham khảo:

Thông tin liên hệ

Người liên hệ: Ngô Thị Hường
Địa chỉ liên hệ: 233 Bis, Phan Văn Trị, P.11, Q. Bình Thạnh
Email liên hệ: dinhhuongflower@gmail.com
Điện thoại liên hệ: 0902465005
Kết bạn với Việc làm 24H trên
Facebook
để nhận thông tin việc làm và hồ sơ ứng viên tốt nhất.

Hồ sơ ứng viên được nhiều người xem ngành Nhân sự

Hồ sơ ứng viên mới nhất ngành Nhân sự

Hồ sơ ứng viên tương tự

LỌC TÌM
 
Ngành nghề

Địa điểm

Mức lương
Kinh nghiệm
 
Hotline cho nhà tuyển dụng
Hà Nội 0919 290 889  Ms.Minh Thu 0919 290 898  Ms.Minh 0919 290 890  Ms.Lán 0919 290 891  Ms.Hường
0919 290 897  Ms.Thư 0919 290 892  Ms.Nhàn 0919 290 896  Ms.Thu
TP.HCM 0917 563 088  Ms.Trang 0902 097 703  Mr.Đạt 0973 364 630  Ms.Uyên 0974 709 545  Ms.Diệu
0914 913 088  Ms.Hiếu 0909 976 707  Mr.Tiến 0916 673 088  Mr.Tâm 0907 073 808  Mr.Bình
0902 493 409  Ms.Ly 0904 470 122  Ms.Liên 0914 653 088  Mr.Phương 0939 677 443  Ms.Hạnh